Originalet av inlägg:1030347
Redigerat:2016-05-29 20:29:00

Karl4712
1) En vd för bolaget har ingenting med laguttagningen att göra. Däremot redogjorde jag bara för vem som ytterst är ansvarig – har du invändningar så vänd dig till AIK. Att skrika att styrelsen ska avgå är samma sak som att skrika på att Melin ska avgå för att damfotbollen spelar dåligt.
2) Jag är inte ett dugg bekymrad, har du någon som helst förståelse för ett hur ett bolag fungerar så tror jag att du snabbt inser vad en styrelse/vd kan svara på. Däremot framkom det att YTTERLIGARE en av min ”lögner” var sann – bekräftad av Ahlerup själv. Han är bortkopplad från marknadsförhandlingar med vår största partner som har en framställan mot oss. Av en ENIG styrelse dvs en styrelse där Grundström och Segui utgör 2 av 7 personer. Alla i styrelsen kanske har ”egen agena”, ”är rädd för smutsen som ska komma fram” osv? Men jag är tveksam. Och innan du tar sats vid tangenterna – läs vem jag tidigare skrivit är den jag tror är mest lämpad att lösa detta.
3) Får stå för dig själv!
4) Är det så svårt att förstå – visa en sida av en person som borde vara den som med sin kompetens, kunskap och erfarenhet BORDE leda oss skarpt framåt – inte någon som på nio månader lyckats med konststycket är göra sig omöjlig bland dem som av egen fri vilja vill kasta pengar på oss. Och hittills har ALLT som kommit fram visat att jag är den, av mycket få här på gf, som har substans i mina påståenden.
Avdic har skoproblem – jag är lögnare. Avdic har skoproblem enligt BW – det är fel att jag ställer krav på Avdic att ta sitt ansvar mot sin arbetsgivare.
En ”samarbetspartner” riskerar att kosta oss stora summor pengar skriver jag – jag är lögnare. Q1an kommer – jag har begått bolagsbrott så då spelar det ingen roll.
Jag skriver att Ahlerup är bortkopplad från marknadsansvar av AIK – jag är lögnare. Ahlerup själv går ut i media och bekräftar detta – jag har egen agenda? En styrelse bestående av sju personer anser att det är det bästa för AIK …


Återigen har jag besvarat dig och dina frågor. Du har duckat min enda fråga i snart tre veckor.
Din källa gällande Dickson? Du är jävligt pigg på att ställa frågor och spela läcker men när du själva ska verifiera dina egna påståenden har du varit tyst. Så, svara på mina två enkla frågor nu och visa att du är villig att föra en vuxen diskussion.
Var kommer källan ifrån? Och varför ska Dickson om det stämmer spelat sin sista match i AIK?