Originalet av inlägg:1030195
Redigerat:2016-05-28 21:59:00


Enligt vad jag har hört är systemet i FF/AB:

G8-M.G-J.S-SS. (+ J.Jergander som beskrivs som en nickedocka till någon.) Egentligen inga olagligheter men har man några 100 SS:are på årsmöten så är det ju väldigt
lägligt för sin framgång.

Sen hur oberoende valberedningen är till 100% vet jag ej.

G8 hålls på avstånd från SS eftersom hans glappande irriterar ljusskygga figurer. Den kontakten sköter någon annan. G8 hålls ändå invigd eftersom han har en "näsa" för att generera pengar till olika invigda. Resten är inte så svårt lista ut.

Det enda utbyte här med Finest/G8 som kan vara nyttigt är om han råkar försäga sig, typ som när han klantigt bekräftade att det försvunnit mer än 100.000 kr i kontanter ur FF:s kassaskåp.

Sen hur oberoende valberedningen är till 100% vet jag ej.

G8 hålls på avstånd från SS eftersom hans glappande irriterar ljusskygga figurer. Den kontakten sköter någon annan. G8 hålls ändå invigd eftersom han har en "näsa" för att generera pengar till olika invigda. Resten är inte så svårt lista ut.

Det enda utbyte här med Finest/G8 som kan vara nyttigt är om han råkar försäga sig, typ som när han klantigt bekräftade att det försvunnit mer än 100.000 kr i kontanter ur FF:s kassaskåp.

http://www.svenskafans.com/fotboll/gastkronika-det-behovs-en-oppen-och-arlig-diskussion-om-beslutsfattandet-i-aik-502548.aspx