Originalet av inlägg:1030071
Redigerat:2016-05-28 14:22:00

PAL
"Jag frågade först" verkar inte vara vedertaget på gf. Jag upplever att de flesta frågar, påpekar och fyller i med fakta baserat på vad polarens polare ev har hört av en kompis?

Som sagt, "bolagshemligheter" är vad du är ute efter och mig veterligen så är detta inte polulärt på gf.

Läs vad jag skriver nu:
Att vår "vd sparkar bakut" är väl jävligt bra! Men att då göra sig totalt omöjlig med de vi ska förhandla oss till bättre läge med så att totalt vägrar att prata med oss verkar sådär. När det sedan är en uppfattning bland övriga samarbetspartners så tror jag alla stod med samma förvåning inom AIK!

Den som skrev avtalet 2012 finns ju inte kvar längre. Varken du, jag eller ens Dudde hade några bättre förslag. Och jag håller med, förändras avtalet till vår nackdel ska vi bestrida det. Men då fattar jag inte din och fleras uppfattning gällande Galotta, sett ur hans synvinkel? OCH JAG FÖRSVAGAR INTE GALOTTA!!!!

Vi har anställt en vd som inte våra samarbetspartners vill prata med. En vd som under sin tid fått Lagardere att komma med en framställan på 10-15m och sen när vi ska försöka reda ut detta så gör han sig omöjligt. Och jag håller med Claes Hansen - det är klart att det inte ska vara styrelsen som ska sköta dessa förhandlingar utan den vi tror är mest lämpad. Men när den personen gjort sig helt omöjlig för Lagardere så tror jag att det är bättre att någon tar tag i bollen och försöker föra diskussionen framåt.


Ni är många som är snabba på att kritisera Firman och lägga värderingar därefter. De är lika mycket AIK som ni. Men en stor skillnad är att flera av dem lägger ner otroligt mycket av SIN tid för att få saker att funka i AIK - oavsett person, sektion osv. Tyvärr blir detta till grund för diskussionen - informationen kan stämma men den kommer från fel håll...

Dulees advokat
Carlgren har haft problem med ett lår sedan en smäll för en vecka sen.